HostRiver vs alte companii de gazduire. Beneficii mai putin cunoscute
Care sunt diferentele intre HostRiver si alte companii de gazduire web?
Cu asa de multe optiuni pe piata, de ce as alege gazduire web de la HostRiver in locul unei alte companii de gazduire?
Intalnim des aceasta intrebare atunci cand vorbim cu noi potentiali clienti, ceea ce este firesc, avand in vedere ca este o decizie importanta, care poate genera efecte pozitive sau negative asupra afacerii tale.
Subiectul de azi e despre beneficiile pe care le ai ca si client HostRiver, beneficii mai putin cunoscute deoarece nu sunt atat de vizibile precum Certificatele SSL gratuite, uptime-ul de 99,99%, migrarea gratuita si altele.
Despre aceste beneficii de care se bucura toti clientii nostri si care au facut unica compania HostRiver vom discuta in cele ce urmeaza.
Suport pe care te poti baza oricand ai nevoie
Am dezvoltat echipa bazandu-ne pe viziunea companiei:
Ne orientam toata atentia catre clientii nostri, ei sunt prietenii nostrii si ii ajutam intotdeauna prin oferirea unui suport prompt si profesionist. Punem la dispozitia acestora servere si tehnologii de ultima generatie, oferind astfel cel mai bun serviciu de gazduire web. Stim ca daca clientii nostrii sunt multumiti compania va creste si toata lumea are de castigat.
Probabil ai avut experiente cu alte companii de gazduire la care ai adresat anumite intrebari sau probleme iar raspunsul lor a fost “Stiti, aceasta problema nu tine de serviciul de gazduire prin urmare nu va putem ajuta.” La HostRiver facem tot posibilul pentru a te ajuta, chiar si atunci cand nu e vorba de o problema de gazduire web.
Imi amintesc zambind de o intamplare simpatica, petrecuta cu putin timp in urma. Unul dintre clientii nostri a sunat la departamentul de suport:
“Buna ziua,
In cadrul companiei avem in jur de 1500 de email-uri ale clientilor nostri, dorim sa trimitem un email catre toate aceste adrese insa nu am vrea sa apara la CC fiecare email, vrem sa trimitem ca si cum am trimite doar catre o singura adresa, sa fie cat mai personal.”
Am raspuns zambind:
“Ne bucuram ca v-ati gandit la noi, solutia pentru problema dvs. este … “ (am descris detaliat cum se foloseste un serviciu de newsletter precum Mailchimp) si l-am ajutat prin Team Viewer sa importe lista de email-uri.
Se intampla deseori sa intampini probleme ce sunt la limita dintre serviciul de hosting si programare web? Probleme intre server si un client de email precum Outlook sau alte probleme pe care nu sti sa le rezolvi (la fel ca in intamplarea de mai sus)? Intelegem situatia si problema ta, de aceea iti oferim suportul nostru ori de cate ori vei avea nevoie, indiferent de problema semnalata.
30 de copii de siguranta cu 3 variante de backup
In fiecare noapte se realizeaza un backup complet la toate site-urile/domeniile gazduite de noi, pastrand ultimele 30 de copii din ultimele 30 de zile in 3 locatii diferite, existand astfel 3 locatii de backup. (toate datele fiind criptate)
In acest fel ne asiguram ca datale tale sunt stocate in siguranta.
Desigur, restaurarea conturilor de gazduire din backup se face la cerere fara nici un cost din partea ta. Mai mult decat atat, poti sa-ti restaurezi contul chiar tu din interfata cPanel.
Pentru a ne asigura ca datele tale se afla intr-un loc sigur, am proiectat serviciul de backup in asa fel incat copiile de siguranta sa nu poata fi sterse.
Scanare zilnica si curatare malware
Toate conturile de gazduire sunt scanate in mod automat iar daca se descopera un cod malware ce a patruns in fisierele site-ului, propietarul acestuia este instiintat prin email.
Stim ca majoritatea companiilor de gazduire web doar alerteaza clientii de prezenta virusului si blocheaza imediat site-ul pana in momentul in care clientul isi rezolva problema.
Poate ai trecut si tu printr-o astfel de experienta, insa la HostRiver lucrurile stau putin diferit. (Iti amintesti de viziunea companiei HostRiver, nu? 🙂
Daca se intampla ca site-ul tau sa fie victima unui atac cibernetic in urma caruia se realizeaza spam sau a fost injectat un virus iar tu nu ai cunostintele necesare pentru a rezolva situatia, fi linistit deoarece te poti baza pe echipa noastra de suport!
Te ajutam sa cresti performanta site-ului cu un audit gratuit
Ai probleme cu viteza de incaracre a site-ului tau si nu sti ce anume cauzeaza o incarcare asa lenta? Contacteaza echipa noastra de suport si cere un audit de performanta, o sa primesti indicatii clare pentru a creste viteza de incarcare, iar daca nu te pricepi in implementarea acestora poti cere ajutorul echipei.
La HostRiver esti parte dintr-o comunitate, iar echipa te va face sa simti acest lucru, nu uita esti prietenul nostru iar noi te ajutam atunci cand ai nevoie.
Protectie DDOS by Arbor inclusa in toate pachetele
Distributed Denial of Service (DDoS) este un atac de securitate prin care se urmareste blocarea serviciilor oferite de un echipament sau retea in care multiple sisteme compromise (sute, mii, …) sunt utilizate pentru a bloca un singur sistem.
Pentru protejarea tuturor conturilor de gazduire oferim solutia de protectie DDOS by Arbor oferita de partenerul nostru GTS Telecom gratuit pentru toti clientii HostRiver.
Raspuns promt si rapid la solicitari
In cadrul companiei avem o cultura organizationala foarte clara cu o misiune insusita de toti membrii echipei.
Misiunea noastra este aceea de a oferii servicii web premium si un suport prompt tuturor clientilor cu o rata de raspuns la solicitari intre 15 minute si maxim 1 ora pentru rezolvarea problemelor semnalate.
Ne respectam misiunea, aceasta ne ghideaza si ne ajuta sa luam toate deciziile din interiorul companiei, motiv pentru care poti fi sigur ca oricand vei avea nevoie ajutor, echipa noastra o va face intr-un timp record.
Garantie 45 de zile money back
Suntem atat de increzatori in calitatea serviciilor noastre incat iti oferim garantie de 45 zile, timp in care iti oferim posibilitatea de a cere returnarea sumei achitate, trebuie doar sa ne trimiti un email cu cererea si motivul tau iar noi iti returnam banii fara a-ti cere prea multe detalii.
CDN (content delivery system) inclus in toate pachetele
CDN-ul realizeaza un cache automat la continutul site-ului si il ditribuie in jurul lumii pentru a-l livra mult mai rapid vizitatorilor tai. Acesta imbunatateste performantele site-ului pentru toate geo-locatiile si elimina latenta cauzata de locatia fizica a server-ului pe care esti gazduit.
Poti activa CDN-ul chiar tu prin intermediul cPanel indiferent de pachetul de gazduire achizitionat, dupa cum deja sti, in cazul in care nu te descurci cu activarea acestuia poti apela oricand la echipa noastra de suport 🙂
Management pro activ al conturilor de gazduire
Monitorizam in mod constant buna functionare a site-ului prin intermediul unei cereri de tip HTTP in fiecare minut catre o pagina releventa. Daca site-ul este down si nu raspunde, echipa de suport este alertata, remediind problema in cel mai scurt timp.
Vrei sa faci parte din comunitatea HostRiver? Abia asteptam sa te cunoastem!
Mai jos poti vedea tipurile de servicii comercializate. Contacteaza-ne daca ai o intrebare sau vrei sa te ajutam in alegerea pachetului de gazduire.
- Gazduire web shared cu cPanel
- Gazduire WordPress
- Gazduire Magento
- Servere VPS
Pe care dintre beneficiile de mai sus il apreciezi cel mai mult? Ce alte beneficii ti-ai dori sa-ti oferim sau ce ai completa tu la acest articol?
Asteptam raspunsurile tale in comentarii. Raspundem intotdeauna!